Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 16:39:39 +0200

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2411002/08297 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Vasalemma 
alevik, Jaama tn 41 (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekteerimistingimuste andmise eelnõud 
materjalid saadame e-kirja teel.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27196276>  (menetlus nr: 
458134), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (SVEN LIIVAK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister